Exemple

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός με τίτλο «ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHELLENGES ΙΙ», ο οποίος υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ι.Δ.Μ.Ε. και την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Κατά τον διαγωνισμό, οι ομάδες των μαθητών που έλαβαν μέρος, κλήθηκαν να παρασκευάσουν  ένα υγιεινό και θρεπτικό πλήρες πρωινό γεύμα, με κριτήρια την:

  1. ποιότητα των συστατικών
  2. θρεπτική αξία του τελικού τροφίμου
  3. γεύση και αισθητική του
  4. ευκολία παρασκευής του
  5. πρωτοτυπία της συνταγής
  6. τελική αποτύπωση του έργου σε μια φωτογραφία

Οι μαθητές και οι υπεύθυνοι καθηγητές των ομάδων, διασκέδασαν, χάρηκαν και ευχαριστήθηκαν την ενασχόλησή τους με τον διαγωνισμό. Αυτό φυσικά φάνηκε από το τελικό έργο που παρουσίασε κάθε σχολική ομάδα.

17 σχολεία και 17 ομάδες

Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος 17 σχολεία με 17 ομάδες μαθητών αντίστοιχα από όλη την Ελλάδα, γενικής αλλά και ειδικής εκπαίδευσης.

Από αυτά, τα 11 σχολεία προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού, όπου κλήθηκαν να ψηφίσουν το καλύτερο έργο δίνοντας έως 3 ψήφους σε ομάδες άλλων σχολείων και όχι στη δική τους ομάδα.  Η συμβολή των καθηγητών σε όλες τις φάσεις του διαγωνισμού ήταν καθοριστική για την υλοποίηση του έργου.

Το ΙΔΜΕ ανακοινώνει τις 3 καλύτερες ομάδες που κατάφεραν να συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους, αλλά και όλες τις συμμετοχές από τα σχολεία που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό «ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHALLENGES II».

Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής του ΙΔΜΕ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλες τις ομάδες και τα σχολεία, τους καθηγητές και μαθητές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, για το ενδιαφέρον, το ζήλο και την υποστήριξή τους σε μια καινοτόμα πρακτική για την εκπαίδευση και αφύπνιση των παιδιών σε θέματα σωστής και ισορροπημένης διατροφής και προαγωγής της υγείας.

Οι 3 πρώτες θέσεις βάσει ψηφοφορίας διαμορφώνονται λόγω ισοψηφίας ως εξής:

  1. ΕΝΝΕΓΥΛ ΒΕΡΟΙΑΣ, 2ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ
  2. 1Ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ, Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, 2Ο ΓΕΛ ΚΙΑΤΟΥ
  3. ΓΕΛ ΠΑΤΜΟΥ, ΕΠΑΛ ΙΟΥ, ΕΠΑΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Αναλυτικά όλες οι συμμετοχές

1o ΓΕΛ Ελευθέριου Κορδελιού

1ο ΓΕΛ Καλλιθέας

1ο ΕΠΑΛ Ίου

1ο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς

2ο ΓΕΛ Κιάτου

2ο ΓΕΛ Ξάνθης

2ο ΓΕΛ Τρίπολης

ΓΕΛ Πάτμου

Ε.Κ. Καλαμαριάς

ΕΝΕΕΓΥΛ Βέροιας

ΕΠΑΛ Νέας Ζίχνης

Read More →
Exemple

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός με τίτλο «ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHELLENGES», ο οποίος υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ι.Δ.Μ.Ε. και την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Κατά τον διαγωνισμό, οι ομάδες των μαθητών που έλαβαν μέρος, κλήθηκαν να παρασκευάσουν  ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ στο σχολείο, με κριτήρια την:

  • ποιότητα των συστατικών
  • θρεπτική αξία του τελικού τροφίμου
  • γεύση και αισθητική του
  • ευκολία παρασκευής του
  • πρωτοτυπία της συνταγής
  • τελική αποτύπωση του έργου σε μια φωτογραφία

Οι μαθητές και οι υπεύθυνοι καθηγητές των ομάδων, διασκέδασαν, χάρηκαν και ευχαριστήθηκαν για την ενασχόλησή τους με τον διαγωνισμό, ειδικά σε μια πολύ δύσκολη περίοδο που υλοποιήθηκε, εν μέσω πανδημίας και υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης.

Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος 19 σχολεία και 22 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα, γενικής αλλά και ειδικής εκπαίδευσης. Η συμβολή των καθηγητών ήταν καθοριστική για την υλοποίηση του έργου. Στο τέλος του διαγωνισμού, οι ομάδες ψήφισαν τα καλύτερα έργα των άλλων ομάδων μέχρι και 3 ψήφους/ομάδα.

Το ΙΔΜΕ ανακοινώνει τις 3 καλύτερες ομάδες που κατάφεραν να συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους, αλλά και όλες τις συμμετοχές από τα σχολεία που έλαβαν μέρος σε αυτόν τον πρωτότυπο διαγωνισμό.

Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής του ΙΔΜΕ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλες τις ομάδες και τα σχολεία, τους καθηγητές και μαθητές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, για το ενδιαφέρον, το ζήλο και την υποστήριξή τους σε μια καινοτόμα πρακτική του ΙΔΜΕ για την εκπαίδευση και αφύπνιση των παιδιών σε θέματα σωστής και ισορροπημένης διατροφής και προαγωγής της υγείας.

Οι 3 πρώτες θέσεις βάσει ψηφοφορίας είναι:

  1. 1 ΕΠΑΛ Χανίων, κρητική τορτΥΓΕΙΑ
  2. Γυμνάσιο Λ.Τ. Λεχαίου, μπάρες με ρεβίθι
  3. α) ΓΕΛ Βουλιαγμένης, κυπριακή πίτα με κατίκι και τοματίνια β) ΕΚ Καλαμαριάς, σοκολατόμπαρες ενέργειας

Αναλυτικά όλες οι συμμετοχές

1ο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς Μεσογειακή φωλιά

Κατεβάστε την εργασία

1ο ΕΠΑΛ Κω ΦρουτογλιΚω

Κατεβάστε την εργασία

1ο ΕΠΑΛ Χανίων τορτΥΓΕΙΑ

Κατεβάστε την εργασία

Κατεβάστε την τεκμηρίωση

2ο ΓΕΛ Καλυβίων

Κατεβάστε την εργασία: Ομάδα Healthy Horizons

Κατεβάστε την εργασία: Ομάδα Healthy Λέσχη

Κατεβάστε την εργασία: Homemade is better

2o Πρότυπο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

Κατεβάστε την εργασία

Κατεβάστε την τεκμηρίωση

ΓΕΛ Βουλιαγμένης

Κατεβάστε την εργασία

Κατεβάστε την φωτογραφία

Γυμνάσιο Λεχαίου

Κατεβάστε την εργασία

Κατεβάστε την μεθοδολογία

ΕΕΕΕΚ Αριδαίας

Κατεβάστε την συνταγή

Κατεβάστε την αφίσα Κορκότο

ΕΕΕΕΚ Νέου Ηρακλείου

Κατεβάστε την εργασία

ΕΚ Καλαμαριάς Σοκολατομπάλες Ενέργειας

Κατεβάστε την εργασία

Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Λουτρακίου σΤρουφάκια Μπαρόζ

Κατεβάστε την εργασία: Ομάδα σΤρουφάκια

Κατεβάστε την εργασία: Ομάδα Τρουφομπούμ

Κατεβάστε την εργασία: Ομάδα Y.O.C.O. LOCO

Ιδιωτικό Γενικό Λύκειο Γεννάδιος

Παστέλι με βρώμη και φυστικοβούτυρο

Κατεβάστε την συνταγή

Πουτίγκα με γιαούρτι και φράουλες

Κατεβάστε την συνταγή

ΕΝΕΕΓΥΛ Περιστερίου Μπουκιά και συγχώριο

Κατεβάστε την εργασία

1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου BarPal-Όνειρο-Λιχουδιά

Κατεβάστε την εργασία

2ο ΓΕΛ Μεταμόρφωσης

Κατεβάστε την εργασία: Αδαμόπουλος-Ζουμπανέας-Κόκα

Κατεβάστε την εργασία: Θεοδοσίου-Καπατσούλιας

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Κατεβάστε την εργασία

Read More →
Exemple

Το Ινστιτούτο Διατροφικών Μελετών και Ερευνών σας προσκαλεί να διαμεσολαβήσετε για την καλύτερη δυνατή προβολή, προώθηση και υλοποίηση του διαγωνισμού ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHALLENGES που έχει προκηρύξει ο φορέας μας με σχετική έγκριση από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Προστιθέμενη Παιδαγωγική Αξία του Διαγωνισμού

Σκοπός μας είναι πέραν της μύησής τους σε διαδικασίες υγιούς διατροφικής συμπεριφοράς και ευγενικής άμιλλας, να κυνηγήσουν τη «σοφή γνώση και τα μυστικά της» σε αντιπαράθεση  με τα face news & τις παραπλανητικές διαφημίσεις.

Ο διαγωνισμός μας εξυπηρετεί στην ανάπτυξη της αναλυτικής και κριτικής σκέψης του μαθητή, στην πρωτοβουλία, καινοτομία και δημιουργική σκέψη και αναστοχασμό.

Επίσης, η πρόκλησή μας συνεισφέρει και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων καριέρας, προσκαλώντας τους μαθητές να εξασκηθούν σε οργανωμένες διαδικασίες προβολής και διαφήμισης του έργου τους.

Βασικές Προϋποθέσεις

Επισυνάπτεται η σχετική προκήρυξη και περισσότερες λεπτομέρειες. Ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι τρεις μαθητές Λυκείου, 15-21 ετών, μαθητές Λυκειακής Εκπαίδευσης.

Μεθοδολογικές Προτάσεις

Προτείνεται η

  • ανάπτυξη σχεδίου πρότζεκτ (παράθεση ιδεών, σχεδιασμός, προγραμματισμός, εφαρμογή, προβολή διάχυση, αξιολόγηση)
  • αξιοποίηση περιγραφικής ανάλυσης «5W+2H” (Who, When, Where, What, Why, How, How Many) προκειμένου να αναρωτηθούν και προβληματισθούν σχετικά με θέματα ποσότητας, ποιότητας, προέλευσης προϊόντων που θα προταθούν (π.χ. τροφοχιλιόμετρα, κύκλος παραγωγής και κατανάλωσης, διαδικασία μαγειρέματος ή προετοιμασίας εδέσματος, συνδυασμός θρεπτικών συστατικών και αναλογίες κ.α.)
  • στρατηγική περιεχομένου: ερευνώ, μετρώ και συγκρίνω, σχεδιάζω, υλοποιώ, προωθώ & δημοσιεύω, βελτιώνω
  • διαφήμιση προϊόντος: σχεδιασμός προώθησης, προγραμματισμός, διασταυρώσεις-συγκρίσεις με άλλα προϊόντα, δημιουργία δικτύου διάχυσης προϊόντος, κοινωνικά δίκτυα, διαδικασίες βελτίωσης, ανάλυση επίδρασης, σχεδιασμός ιστοσελίδας κ.α.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Το τελικό έργο θα αξιολογηθεί με κριτήρια:

  1. Τη θρεπτική και διατροφική αξία
  2. Τη γεύση
  3. Την ποιότητα των συστατικών
  4. Την αισθητική του τελικού προϊόντος
  5. Την ευκολία παρασκευής του από άτομα εφηβικής ηλικίας
  6. Την αποτύπωση του έργου σε φωτογραφία

Χρονοδιάγραμμα Διαγωνισμού

Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής: 20.01.2021 έως 20.02.2021.

Δηλώσεις Συμμετοχής δια των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Από τη στιγμή που εγγράφεται κάποια ομάδα, λαμβάνει επιβεβαίωση εγγραφής και τοιουτοτρόπως ορίζεται και η αφετηρία έναρξης της δοκιμασίας τους.

Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής τελικών Διαγωνιστικών Έργων: 31.03.21.

Φάση Α: Ανακοίνωση Λίστας Υποβληθέντων Έργων που τηρούν τις βασικές προϋποθέσεις

Φάση Β: Ανακοίνωση διακριθέντων έργων

Φάση Γ: Ανακοίνωση έργων που διακρίθηκαν από το κοινό

Ακολουθεί επιβράβευση, απονομή τίτλων, προβολή και προώθηση των έργων που διακρίθηκαν, δημιουργία λευκώματος με τα όλα τα έργα των μαθητών και σχετική αναγνώριση κάθε φιλότιμης προσπάθειας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες θα δοθούν στις σχολικές μονάδες κατόπιν της εγγραφής της διαγωνιστικής τους ομάδας.

Δύναται να δοθεί υποστήριξη για την υλοποίηση του διαγωνισμού, με τη συνδρομή πτυχιούχων διαιτολόγων- διατροφολόγων, μέλη του ΙΔΜΕ, ανά νομό ή Περιφέρεια, εφόσον ζητηθεί από τις σχολικές μονάδες ή/και τις διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με σχετικό αίτημα στο secretary@insr.gr.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται δια του συνδέσμου https://forms.gle/wqiUStJPFtWrk8FKA

Read More →
Exemple

Those interested in joining the volunteer support group of these social solidarity programs, please contact the general secretary of FDI, Ms. Niki Androulaki, at secretary@insr.gr.

  • - «Young Active Citizens support Ecological Actions»; https://karatasoupark.org
  • -«KAIZEN Youth for HEALTH»; (the website for KAIZEN Youth program is under construction

Ways of Involvement of INSR

INSR Eating Behavior Monitoring and Counseling Guidance for the Volunteers

In the context of this cooperation, we have undertaken the dietary monitoring of the volunteers and the preparation of a special diet according to the nutritional requirements of the volunteer, in proportion to his motor activity and the individual peculiar characteristics on a case by case basis.

The member of INSR who is in charge of the dietary monitoring of the volunteers is Bessie Pagoni (see relevant biography below), for which there is a specific fee, as defined by the program.

Enhancing and Promoting Nutritional Education as a Basic Component for Quality of Life & Sustainable Environments

During these programs, local development actions in the field of Environment and Ecology will be implemented (recycling actions, upgrading of local parks and outdoor recreation areas, sports and cultural activities related to the promotion of quality of life and sustainable ecosystem, etc.).

We strongly suggest members of INSR to participate in all these activities by contributing and highlighting issues related to nutritional hygiene, the composition of the chain from production to consumption and relevant parameters of health and ecological character, etc.

Όσοι ενδιαφέρονται να ενταχθούν στην εθελοντική ομάδα αρωγής των αυτών των προγραμμάτων κοινωνικής αλληλεγγύης παρακαλώ να επικοινωνούν με τη γενική γραμματέα του ΙΔΜΕ, κα Νίκη Ανδρουλάκη, στο secretary@insr.gr. Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν και σχετική βεβαίωση συμμετοχής από την εταιρική σύμπραξη.

CURRICULUM VITAE of the directly involved member of INSR

Vasiliki Pagoni graduated in Nutrition and Dietetics from ATEI Thessaloniki, Greece and then went on to complete her postgraduate studies in Human Nutrition at the University of Sheffield, England.She had her own Nutrition and Dietetic Practice for eight years in Alexandroupolis.

She is a government certified adult educator, obtained a Postgraduate Diploma in Education Technological Education (ASPAITE) and a certified educator for Hellenic Food Authority

In recent years, she has been active in the field of nutrition education, teaching at Vocational Training Colleges and Lifelong Learning Centers, while at the same time holding seminars on health and food safety for the Hellenic Food Authority for employees in the food sector. 

She has collaborated with local organisations, schools and individuals to carry out projects aimed at informing students, teachers and parents on healthy eating issues.

From 2016 to 2018, she was involved in the design and implementation of the Erasmus+ Europeanprogram, HealthEDU: ‘Modern educational practices in nutrition education in infants and primary education’, in which 6 countries participated. «Σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές στη διατροφική αγωγή στην νηπιακή και πρωτοβάθμια εκπαίδευση», στο οποίο συμμετείχαν 6 χώρες.

In 2020, she completed her Masters in Applied Nutrition and Health Promotion atthe Aristotle University of Thessaloniki Medical school, which included original research into food waste at hospitals.

Read More →
Exemple

Οι ημερίδες πραγματοποιήθηκαν υπό την Αιγίδα του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, της Νομαρχίας Καβάλας και του Δήμου Χρυσούπολης και στην οποία συμμετείχαν οι Γιατροί του Κόσμου,ο σύλλογος Προσωπικού & Φίλων Πνευμονολογικού Γ.Ν. Καβάλας «ΕΥΠΝΟΙΑ» και ο σύλλογος ινσουλινοεξαρτώμενων ατόμων με νεανικό διαβήτη «Γλυκιά Αγκαλιά Ν. Καβάλας».

Την ημερίδα στην πόλη της Καβάλας χαιρέτισε ο Υφυπουργός Υγείας – Άθλησης & Διατροφής, Μιχάλης Τιμοσίδης.

Read More →
Exemple

Στην Κώ διοργανώθηκε ημερίδα, στα πλαίσια του Πολιτιστικού Προγράμματος «Αναζητώντας τον Ιπποκράτη μέσα από τις αξίες της Μεσογειακής Διατροφής» του Υπουργείου Παιδείας, με την Υποστήριξη του Ι.Δ.Μ.Ε.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση του Πολιτιστικού Προγράμματος από τους συμμετέχοντες μαθητές/τριες. Στη συνέχεια η εκπρόσωπος του Ι.Δ.Μ.Ε, έκανε την εισήγηση της για τη Μεσογειακή διατροφή, την οποία είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα παιδιά και οικαθηγητές Ολλανδικού σχολείου που φιλοξενούνταν εκείνη τη περίοδο από το Γυμνάσιο Ζηπαρίου.

Στη συνέχεια ο Σεφ του παιδικού σταθμού του δήμου, παρασκεύασε μαζί με τα παιδιά του Ολλανδικού σχολείου παραδοσιακή μεσογειακή σαλάτα.

Read More →
Exemple

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Διατροφικών Μελετών & Ερευνών (Ι.Δ.Μ.Ε.) με την συνεργασία και αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Εργαστηρίου Υγιεινής & Διατροφής Αθλουμένων του Τομέα Ιατρικής της Άθλησης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και της Επιστημονικής Ομάδας Διαιτολόγων – Διατροφολόγων “διατροφή”.

Εκατοντάδες πολίτες ενημερώθηκαν για θέματα διατροφής και είχαν και την ευκαιρία να κάνουν δωρεάν λιπομέτρηση η οποία στη συνέχεια αναλύθηκε από τους επιστημονικους συνεργάτες του Ι.Δ.Μ.Ε..

Read More →
Exemple

Το Ι.Δ.Μ.Ε. με τη συνεργασία και αρωγή του Δήμου Ηγουμενίτσας διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές – Διάγνωση & Αντιμετώπιση».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο «ΠΑΝΘΕΟΝ» του Δήμου Ηγουμενίτσας σαν κύριο θέμα κυρίως την διάγνωση από τους γονείς, για τυχόν Νευοαναπτυξιακές Διαταραχές.

Δεκάδες πολίτες έδειξαν το ενδιαφέρον τους και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ειδικούς για το θέμα.

Read More →
Exemple

Τον Σεπτέμβριο του 2010, το Ι.Δ.Μ.Ε. διοργάνωσε ημερίδα ενημέρωσης πολιτών με θέμα : «Ισορροπημένη διατροφή : Σύμμαχος Υγείας, Ομορφιάς, Ευεξίας» στην πόλη της Λάρισας σε συνεργασία με τον Δήμο Λαρισαίων και τον Ιατρικό Σύλλογο Λάρισας «Ιπποκράτης».

Στην ημερίδα συμμετείχαν 14 ομιλητές, διαιτολόγοι, καθηγητές φυσικής αγωγής, γυναικολόγοι, συγγραφείς, παιδοενδοκρινολόγοι, ουρολόγοι,ειδικοί παθολόγοι και ψυχολόγοι.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και πλήθος κόσμου παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον τους εισηγητές.

Read More →
Exemple

Στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων – Ποτών – Μηχανημάτων & Εξοπλισμού DETROP 2011, το Ινστιτούτο Διατροφικών Μελετών & Ερευνών (Ι.Δ.Μ.Ε.) διέθεσε περίπτερο, στο οποίο οι πολίτες μπορούσαν να συζητήσουν με επιστήμονες Διαιτολόγους, μέλη του Ι.Δ.Μ.Ε. τόσο για τα αποτελέσματα των λιπομετρήσεων τους, αλλά και άλλα θέματα που αφορούν την διατροφή τους.

Με αφορμή τον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής Τέχνης με τη συμμετοχή Βαλκανικών Χωρών, «γαστρονομία… η τέχνη της δημιουργίας», που διεξήχθη στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης-Δ.Ε.Θ., υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, το Ινστιτούτο Διατροφικών Μελετών & Ερευνών (Ι.Δ.Μ.Ε.), ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση της Λέσχης Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος «Ολύμπιος Ζευς», διοργανωτή του διαγωνισμού, να ενημερώσει τους πολίτες για θέματα διατροφής.

Read More →
en_USEnglish