Exemple

Διευκρινίσεις σχετικά με τον μαθητικό διαγωνισμό “ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHALLENGES

Το Ινστιτούτο Διατροφικών Μελετών και Ερευνών σας προσκαλεί να διαμεσολαβήσετε για την καλύτερη δυνατή προβολή, προώθηση και υλοποίηση του διαγωνισμού ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHALLENGES που έχει προκηρύξει ο φορέας μας με σχετική έγκριση από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Προστιθέμενη Παιδαγωγική Αξία του Διαγωνισμού

Σκοπός μας είναι πέραν της μύησής τους σε διαδικασίες υγιούς διατροφικής συμπεριφοράς και ευγενικής άμιλλας, να κυνηγήσουν τη «σοφή γνώση και τα μυστικά της» σε αντιπαράθεση  με τα face news & τις παραπλανητικές διαφημίσεις.

Ο διαγωνισμός μας εξυπηρετεί στην ανάπτυξη της αναλυτικής και κριτικής σκέψης του μαθητή, στην πρωτοβουλία, καινοτομία και δημιουργική σκέψη και αναστοχασμό.

Επίσης, η πρόκλησή μας συνεισφέρει και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων καριέρας, προσκαλώντας τους μαθητές να εξασκηθούν σε οργανωμένες διαδικασίες προβολής και διαφήμισης του έργου τους.

Βασικές Προϋποθέσεις

Επισυνάπτεται η σχετική προκήρυξη και περισσότερες λεπτομέρειες. Ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι τρεις μαθητές Λυκείου, 15-21 ετών, μαθητές Λυκειακής Εκπαίδευσης.

Μεθοδολογικές Προτάσεις

Προτείνεται η

  • ανάπτυξη σχεδίου πρότζεκτ (παράθεση ιδεών, σχεδιασμός, προγραμματισμός, εφαρμογή, προβολή διάχυση, αξιολόγηση)
  • αξιοποίηση περιγραφικής ανάλυσης «5W+2H” (Who, When, Where, What, Why, How, How Many) προκειμένου να αναρωτηθούν και προβληματισθούν σχετικά με θέματα ποσότητας, ποιότητας, προέλευσης προϊόντων που θα προταθούν (π.χ. τροφοχιλιόμετρα, κύκλος παραγωγής και κατανάλωσης, διαδικασία μαγειρέματος ή προετοιμασίας εδέσματος, συνδυασμός θρεπτικών συστατικών και αναλογίες κ.α.)
  • στρατηγική περιεχομένου: ερευνώ, μετρώ και συγκρίνω, σχεδιάζω, υλοποιώ, προωθώ & δημοσιεύω, βελτιώνω
  • διαφήμιση προϊόντος: σχεδιασμός προώθησης, προγραμματισμός, διασταυρώσεις-συγκρίσεις με άλλα προϊόντα, δημιουργία δικτύου διάχυσης προϊόντος, κοινωνικά δίκτυα, διαδικασίες βελτίωσης, ανάλυση επίδρασης, σχεδιασμός ιστοσελίδας κ.α.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Το τελικό έργο θα αξιολογηθεί με κριτήρια:

  1. Τη θρεπτική και διατροφική αξία
  2. Τη γεύση
  3. Την ποιότητα των συστατικών
  4. Την αισθητική του τελικού προϊόντος
  5. Την ευκολία παρασκευής του από άτομα εφηβικής ηλικίας
  6. Την αποτύπωση του έργου σε φωτογραφία

Χρονοδιάγραμμα Διαγωνισμού

Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής: 20.01.2021 έως 20.02.2021.

Δηλώσεις Συμμετοχής δια των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Από τη στιγμή που εγγράφεται κάποια ομάδα, λαμβάνει επιβεβαίωση εγγραφής και τοιουτοτρόπως ορίζεται και η αφετηρία έναρξης της δοκιμασίας τους.

Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής τελικών Διαγωνιστικών Έργων: 31.03.21.

Φάση Α: Ανακοίνωση Λίστας Υποβληθέντων Έργων που τηρούν τις βασικές προϋποθέσεις

Φάση Β: Ανακοίνωση διακριθέντων έργων

Φάση Γ: Ανακοίνωση έργων που διακρίθηκαν από το κοινό

Ακολουθεί επιβράβευση, απονομή τίτλων, προβολή και προώθηση των έργων που διακρίθηκαν, δημιουργία λευκώματος με τα όλα τα έργα των μαθητών και σχετική αναγνώριση κάθε φιλότιμης προσπάθειας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες θα δοθούν στις σχολικές μονάδες κατόπιν της εγγραφής της διαγωνιστικής τους ομάδας.

Δύναται να δοθεί υποστήριξη για την υλοποίηση του διαγωνισμού, με τη συνδρομή πτυχιούχων διαιτολόγων- διατροφολόγων, μέλη του ΙΔΜΕ, ανά νομό ή Περιφέρεια, εφόσον ζητηθεί από τις σχολικές μονάδες ή/και τις διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με σχετικό αίτημα στο secretary@insr.gr.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται δια του συνδέσμου https://forms.gle/wqiUStJPFtWrk8FKA

One thought on “Διευκρινίσεις σχετικά με τον μαθητικό διαγωνισμό “ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CHALLENGES

  • Καίτη Ζηνέλη

    ΦΑΣΗ Γ . Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες θα δοθούν
    στις σχολικές μονάδες κατόπιν της εγγραφής της διαγωνιστικής
    τους ομάδας.
    Οι ομάδες του 2ου ΓΕΛ Καλυβίων περιμένουμε τις πληροφορίες που αναγράφονται παραπάνω.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish